هر چي شما بخواين
نوشته شده توسط : عسل

سلام بچه ها خوشحال شدم اومدين من عسلم اگر چيزي خواستين تعارف نكنين بگين تا بزارم در ضمن نظرم بدين اصرار نميكنم اجبارم نميكنم ولي بدين ديگه مرسي





:: بازدید از این مطلب : 3579
|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : 16 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
غزل در تاریخ : 1390/8/25/3 - - گفته است :
salam.age ahang jadid bezary behtar nist????

/weblog/file/img/m.jpg
ساحل در تاریخ : 1389/7/16/5 - - گفته است :
خیلی باحال بود......
به من هم سر بزن..

/weblog/file/img/m.jpg
داریوش در تاریخ : 1389/7/16/5 - - گفته است :
سلام وبلاگ شما بسیار جالب است به من هم سربزنید من جیز های جالبی در وبلاگم دارم اگر به نظر شما جالب نیست بهم بگین تا براتون بزارم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: